nedelja, 5. april 2020

Easter time is coming

Hello, dear pupils! 

Make a circle big, big, big,
Small, small, small, 
Big, big, big, 
Make a circle small, small, small, 
Hello, hello, hello. 

Zaplešite, da je ne boste pozabili. :)

Tukajle se skriva ta pesmica. 


Danes bomo iskali velikonočna jajca (pirhe). Tej igri se v angleščini reče Easter egg hunt. Da ne pozabiš na števila, moraš pirhe, ki jih najdeš, prešteti v angleščini. Te že zanima, kam ti jih je skril zajec? Klikni tu

Svojo srečo pa poiskusi še tule. Išče pare - slišal boš ime barve, ti pa poišči pravi pirh. 

7 komentarjev:

  1. naloge sem uspešno rešil.
    lp Vid Egart

    OdgovoriIzbriši
  2. NejA: It was a lot of fun. The eggs were very well hidden.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naloga je narejena. Zelo sem se zabaval. Lep pozdrav vsem, Ožbej Habjan

    OdgovoriIzbriši
  4. Igra mi je bila všeč.
    Jaka Proj

    OdgovoriIzbriši
  5. JAŠ: Zelo zabavni igri. Pirhe sem vse našel. Spomin mi ni delal težav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Filip J, midva sva pa hotela sedaj 9.5. zaigrati igrico pa nisva več mogla več.
    lp Filip J

    OdgovoriIzbriši